یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

5 تا از بهترین هواپیماهایی که باید برای سفر بعدی انتخاب کنید

۶ بازديد

اکثر افراد خارج از جامعه «آوگیک»، و مسافرانی که مکرر در مورد آنچه در پرواز می‌خواهند (حتی اگر اهل هواپیما نباشند)، توجه زیادی به انواع هواپیما نمی‌کنند. این یک اشتباه است، زیرا نوع هواپیمایی که پرواز شما را انجام می دهد می تواند تأثیر زیادی بر تجربه کلی پرواز داشته باشد - به خصوص اگر در حال پرواز اقتصادی هستید، جایی که هر مزیتی به شما کمک می کند. اگرچه این قابل درک است، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که یک A330 در یک خط هوایی ممکن است به معنای صندلی های قدیمی تر و بدون نورپردازی باشد، در حالی که در دیگری همان مدل می تواند کابین بسیار مدرن و راحت تری داشته باشد. دانستن اینکه در هنگام جستجوی پرواز برای رزرو به دنبال چه چیزی بگردید، دانش و علاقه زیادی را می طلبد، و بیشتر مردم زمانی برای آن ندارند.

با این حال، ممکن است، برای ارائه برخی دستورالعمل های کلی برای هواپیماها، باید مراقب دفعه بعدی که برای پرواز خرید می کنید، باشید. اگر می‌خواهید پرواز بهتری داشته باشید، این پنج مورد برتر هستند. البته معمولا هزینه بلیط هواپیما برای این مدل ها زیاد است اما گاهی با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتر و لحظه آخری می توان سفری مقرون به صرفه داشت.

ایرباسA350

A350 در چند سال گذشته وارد تعدادی از ناوگان خطوط هوایی شده است و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مسافران تبدیل شده است. این هواپیمای دوربرد دو موتوره کم‌مصرف سوخت، به‌طور باورنکردنی بی‌صدا است (اگرچه هنوز هم قدرتمند به نظر می‌رسد) و دارای ارتفاع کابین کمتر، رطوبت بیشتر، سقف‌های بلندتر و پنجره‌های بزرگ‌تر است. این یک شرط خوب است که تمام مزایای هواپیمای مدرن مانند نورپردازی روحی و جدیدترین سیستم های سرگرمی و WiFi را نیز خواهد داشت. اوه و سپس دوربین دم خیره کننده وجود دارد. صندلی‌ها در حالت اقتصادی معمولاً در پیکربندی 3-3-3 قرار می‌گیرند - مانند اکثر بوئینگ‌های 787 - اما کابین A350 عریض‌تر است، بنابراین همه فضای بیشتری برای دراز کردن دارند.

برخی از خطوط هوایی که آن را دارند: قطر ایرویز، دلتا، فین ایر، خطوط هوایی ژاپن، لوفت هانزا، کاتای پاسیفیک، خطوط هوایی سنگاپور. به زودی: خطوط هوایی اسکاندیناوی اولین A350 خود را در دسامبر دریافت می کند.

ایرباسA220

مزایای A220 در اینجا به طور کامل توضیح داده شده است، اما به طور خلاصه: این یک هواپیمای فوق‌العاده جادار است، با توجه به اینکه نسبتاً کوچک است (تعداد صندلی‌ها کمی بیش از 100 صندلی است)، بی‌صدا است، و دارای جدیدترین فناوری‌ها مانند نورپردازی خوب و غیره است.

برخی از خطوط هوایی که آن را دارند: دلتا، ایربالتیک، سوئیس، کره ای ایر، ایر تانزانیا. به زودی: ایر کانادا، ایرفرانس، و غیره.

بوئینگ 767

این ممکن است تعجب آور باشد زیرا 767 یک هواپیمای قدیمی است. اما هنوز هم یک اسب کار ماوراء اقیانوس اطلس است (معلوم است که رتبه سوم را در برکه دارد)، و یک دلیل ساده برای انتخاب آن وجود دارد: پیکربندی 2-3-2 در اقتصاد. این بدان معناست که فقط یک صندلی وسط برای هر ردیف، و برای کسانی که به صورت جفت سفر می‌کنند، این یک گزینه خوب برای نشستن با هم و داشتن یک پنجره بدون غریبه‌ای است که مجموعه صندلی‌های شما را به اشتراک بگذارد. و اگرچه در این مرحله یک هواپیمای قدیمی است، اما بیشتر 767 هایی که هنوز پرواز می کنند دارای سطل های بالای سر زیبا به سبک 777 و فضای داخلی نسبتاً راحت هستند. اگر بین 767 و 787 باشد (با پیکربندی باریک 3-3-3؛ برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به زیر مراجعه کنید)، من هر بار یک 767 را انتخاب می کنم.

برخی از خطوط هوایی که آن را دارند: United، Delta، American، LATAM، Austrian Airlines، All Nippon Airways، Japan Airlines. به زودی: هیچ، اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بوئینگ ممکن است یک نوع موتور جدید راه اندازی کند و عمر آن را بیشتر کند. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.

ایرباسA380

A380 ممکن است به زودی به گذشته تبدیل شود، زیرا ایرباس امسال اعلام کرد که به دلیل فروش کند، تولید خود را در چند سال آینده متوقف می کند. اما این غول دو طبقه همچنان یک هواپیمای فوق‌العاده برای پرواز باقی می‌ماند، حتی اگر برای اکثر خطوط هوایی کمی بزرگ باشد که نمی‌توانند با آن پول در بیاورند. آرام و روان است، بهتر از هر چیزی در بیرون از آن تلاطم را کنترل می کند، و حس عاشقانه کشتی کروز در آسمان را القا می کند. نقاط ضعف: پنجره‌های نسبتاً کوچکی دارد، عرشه پایینی آن تقریباً بیش از حد غاردار است و سوار شدن و پیاده‌شدن همزمان در کنار تعداد زیادی از افراد می‌تواند روند کندی باشد. اما با این حال، این یک هواپیمای بسیار راحت است.

برخی از خطوط هوایی که آن را دارند: بریتیش ایرویز، لوفت هانزا، ایرفرانس، آل نیپون ایرویز، اتحاد، امارات، قطر ایرویز، خطوط هوایی سنگاپور، تای ایرویز، کانتاس. به زودی: متأسفانه بعید است که هیچ شرکت هواپیمایی جدیدی در این نوع فعالیت کند و برخی از خطوط هوایی فوق ممکن است به زودی شروع به حذف تدریجی آنها کنند.

ایرباسA320neo

A320neo تقریباً شبیه هواپیماهای قدیمی خانواده A320 به نظر می رسد، اما شما می توانید آن را با موتورهای بسیار بزرگتر و بال های متمایز آن متمایز کنید. به عنوان یک هواپیمای قدیمی با برخی بهبودهای طراحی، مانند A350 بازی را برای مسافران تغییر نمی دهد، اما احتمال اینکه با هواپیمای سایز A320 روبرو شوید، بسیار بیشتر است و اگر چنین کردید، ببینید آیا این گزینه را دارید یا خیر. از یک نئو (به کد 32N یا A20N توجه کنید). مزیت بزرگ پرواز بسیار آرام تر، به علاوه کابین مدرن تر با نورپردازی خوب است. همچنین سوخت کارآمد است و آلایندگی کمتری را از بین می برد. نقاط ضعف: این هواپیما هنوز هم یک هواپیمای 3-3 پیکربندی شده از نظر اقتصادی است، به این معنی که کسانی که صندلی در پنجره را دوست دارند باید توسط حداکثر دو غریبه ساندویچ شوند.

 

 

برخی از خطوط هوایی که آن را دارند: دلتا، آمریکایی، فرانتیر، اسپیریت، اینترجت، SAS، بریتیش ایرویز، لوفت هانزا، TAP، ترکیش ایرلاینز. به زودی: با بیش از 6000 سفارش، تعداد زیادی در سراسر جهان در راه هستند.

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.